درباره مراسم طویریج، بزرگترین دسته عزاداری جهان + عکس و فیلم هیأت متخلف کرجی لغو مجوز شد بغضی برای هویزه شکست اشکی برای کربلا جاری شد من کاتبی بیچاره در روزی مهیب گذری بر تاریخ کاشی‌کاری در حرم‌مطهر‌رضوی؛ از دوره تیموری تا کنون محرم و صفر چگونه اسلام را زنده نگه داشته است؟ با آن دست‌های حنایی مستندات تاریخی درباره جایگاه و مقام حضرت زینب(س) مراسم شام غریبان حسینی در حرم مطهر رضوی+ فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۶) آیت‌الله علم‌الهدی: اشک بر سیدالشهدا(ع) از نشانه‌های مؤمن است جزئیات برگزاری مراسم شام غریبان در حرم مطهر رضوی (۲۶ تیرماه ۱۴۰۳) ویدئو| نوجوانانی که دل در گرو حسین(ع) دارند | روایتی از دسته عزای نوجوانان محله احمدآباد مشهد عبور روزانه سه هزار زائر عتبات عالیات از مرز چذابه سید کاظم روح‌بخش، حاجی مشهدی آزاد شد + فیلم ابوالفضل العباس (ع) مظهر ولایتمداری و جوانمردی | عزاداران حسینی به سمت حرم رضوی رهسپار شدند + فیلم حرم امام رضا (ع) در روز تاسوعا غرق در ماتم و عزا شد + فیلم حال و هوای تاسوعای حسینی در کربلای معلی (۲۵ تیر ۱۴۰۳) برگزاری مراسم تاسوعای حسینی و عزای حضرت عباس(ع) در شهرهای مختلف ایران
سرخط خبرها

تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»

  • کد خبر: ۲۳۵۹۶۷
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم»
مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی، از مراجع تقلید شیعه، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این دیدار صمیمانه که در فضایی معنوی برگزار شد، مدیر عالی حرم مطهر رضوی به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر در جهت معرفت‌افزایی و نیز رفاه حال زائران حضرت رضا (ع)، پرداخت.

خوراکیان همچنین به تشریح برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی حرم مطهر رضوی در راستای ترویج معارف دینی و ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی اشاره کرد.

حضرت آیت‌الله سبحانی نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از مجموعه‌اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی به‌ویژه اقدامات حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مروی، تولیت آستان‌قدس، بر اهمیت ترویج معارف دینی و توجه به نیاز‌های زائران بارگاه منور رضوی تاکید کردند.

وی همچنین از خدمات حرم مطهر رضوی به زائران در ایام نوروز و ماه رمضان قدردانی کردند.

در ادامه این دیدار، حضرت آیت‌الله سبحانی اعلام کردند، تعدادی از نسخ کتب خطی خود را به کتابخانه آستان قدس رضوی اهدا خواهند کرد و این کتب خطی که از نفایس علمی و فرهنگی هستند، به گنجینه کتابخانه آستان قدس افزوده خواهد شد.

همچنین مقرر شد حضرت آیت‌الله سبحانی در مرداد ماه سال جاری سفری به مشهد مقدس داشته باشند و در مدرسه دارالعلم تابستانی که با مشارکت آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان‌رضوی برگزار می‌شود، به تدریس بپردازند.

دیدار مدیر عالی حرم مطهر رضوی با آیت‌الله سبحانی و اهدای نسخ خطی وی به کتابخانه آستان قدس، نشان‌دهنده تعامل و همکاری صمیمانه بین حوزه‌های علمیه و آستان قدس رضوی در جهت ترویج معارف دینی و نشر فرهنگ اسلامی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->